streda 2. februára 2022

AZERBAJDŽAN - NACHIČEVAN 



Nachičevanská autonómna republika, známa ako Nachičevan (azerbajdžansky Naxçıvan Muxtar Respublikası), je vnútrozemská exkláva Azerbajdžanu. Má rozlohu 5 500 km² a hraničí na severe s Arménskom (221 km), na západe s Tureckom (9 km) a na juhu s Iránom (179 km). Hlavným mestom je Nachičevan. 


POHĽADNICE / OBÁLKY



Poškodený, ale stále celkom raritný kúsok v mojej zbierke - doporučený list z Nachičevanskej autonómnej republiky, Azerbajdžan. Nachičevanská pošta je samostatná firma, patriaca pod Azerbajdžanskú poštu. 
Na hlavnú poštu do Nachičevanu som poslal svoju pripravenú obálku so známkami so žiadosťou o opečiatkovanie (doteraz mi neprišla), ale Nachičevanská pošta mi pripravila prekvapenie, poslala mi doporučenú obálku s pekným filatelistickým darčekom, s FDC obálkou a novou známkou. Ďakujem im pekne.

CESTA POHĽADNICE / OBÁLKY: vzdušná vzdialenosť Nachičevan (Azerbajdžan) - Oravská Lesná (Slovensko) -  2 356 km  

ADRESA POŠTOVÉHO ÚRADU:


1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Hi! So cool! How did you get it? I'd love to contact the Najichevan post office myself and get one too :)